0

Çalıkuşu'na ithafen

Yazar: on 00:28 in
Üşümek mi? İnsanın içinde güneş yanarken üşümek mi? 
 sy.260
--------------------------------------------------------------------------------

Sevda, çocuk gözlerinden uyku gibi akar... 
sy.434

Kendine bile itiraf edemezken, nefret derken,
Yüzüne vurdular sevdan gözlerinden akıyor diye,
Feride sevdan gözlerinde bir çocuk gibiydi..
Bugün gözlerime bakmak ihtiyacı duydum...


--------------------------------------------------------------------------------

Bütün olan, geçen şeylere rağmen, sen yine bir parça benimdin; ben bütün ruhumla senin... 
 sy.480

Sen yine pir parça benimdin, ben çok parça senin..
Ben bütün ruhumla senin..
Çok tanıdık cümlelerdi bunlar..
Gecenin sonuna nokta gibi değdi dün
ve rüyalarıma girdi..
Nasıl yıllar öncesinden bu güne dokundun Feride..
Bugün sana bir mektup yazdım, içimi belkide sana döktüm..
İçimde fırtınalar koparan bu cümleye dair cümleler uzun
Fakat bahsetmeyeceğim hiç birinden.
Beis yok içim alışık, içim boş..
Gözlerim boş en kötüsü..
Gözlerim...


--------------------------------------------------------------------------------




|

0 Comments

Copyright © 2009 lâ-illâ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.