6

Lifebuoy (muhteşem sabun)

Yazar: on 21:07 in ,


Sanırım, öncelikle bu günü sıkıntılarımdan biraz rahatlamak kafamı dağıtmak için kendime fotoğraf çekme günü ilan ettiğimi belirtmem gerek. Yurtta elimin altında olan her şeyin fotoğrafını çektim galiba :) Terapi gibi bir şey ama inanın o kadar rahatlatıcı etkisi var ki depresyon haplarından bile daha güçlü! Uzun zaman sonra makinayı elime almışken bugüne kadar kullandığım en güzel sabunu okuyucalarımla paylaşmasam olmazdı :) Öğlen vakti işeri ışık doluyken serdim nar çiçeği şalımı yere :) yurtta olunca zeminide mecburen kendim ayarlıyorum :)) Çok eğlendim bu fotoğrafları çekerken sabunu tanıtmaktan çok fotoğraflarımı paylaştığımı düşünürseniz haklı yanınız büyük olacaktır :)



 Gelelim bu kadar övdüğüm güzelim sabunuma. Geçtiğimiz günlerde bir blogta görmüştüm bu sabunun tanıtımını. Ki gerçekten yazarın dediği kadar varmış iyi ki almışım artık sabunumu asla değiştirmeyeceğim. Yeşili, mavisi, kırmızısıyla her rengini sıra sıra deneyeceğim :D Sabunumuz neden bu kadar güzel peki? Şöyle ki sabuna incecik bir boru koymuşlar sabunu sıkınca böyle çok tatlı bir şekilde akıyor elinize nasıl tarif etsem böyle ince ince avucunuza doluyor :) Sonra ellerinizi yıkadığınızda kesinlikle sıvı sabunla yıkamış hissi olmuyor. "Sabun elimde kaldı" hissine hiç kapılmadım sanki katı sabunla elimi yıkıyorum. Kokusuna gelince hiç düşünmeden kırmızıyı sevdiğim için almıştım, kokusuna da bayıldım. Temizlik kokuyor :D deterjan gibi değil ama aşırı parfümlüde değil. Temizliği konusuna gelince antibakteriyel olduğunu hissettiriyor kesinlikle. Tertemiz ellerim yaa diyorsunuz :)) Ellerimi yıkayasım geliyor sürekli :D Yurt ortamında zaten temizlik zor olduğu için mutlaka böyle ürünler kullanılmalı diye düşünüyorum.



Katı sabuna gelince ise hiç kullanmadım henüz :) Katı sabunuda daha önce görmemiştim. Cuma günü markete uğramıştım aaa bi baktım promosyon ürünü bir sürü dizmişler sıra sıra. Yeşilin kokusunuda merak ediyordum üstelik 1 tl idi attım sepete :))) elbet bir ara kullanacağımdır hiç olmadı hediye ederim :) Sıvı sabunu da Ankara'da oturanlar bilirler Sıhhıyede köprü altında bir kozmetik dükkanı var Motif kozmetik oradan aldım. Bugüne kadar gördüğüm en uygun kozmetikçi. Bu sabunu da 2 tl ye aldım. Eğer Ankarada iseniz kesinlikle tavsiye ederim mutlaka alışverişlerinizi ordan yapın :) 
 



Amma övdüm galiba okuyanların gidip hemen bu sabundan alıp deneme psikolojilerine gireceklerini düşünüyorum :D bundan dolayı da lifebuoy'un bana promosyon olarak bir şeyler yollaması gerek kesinlikle :))) Deneyenler ya da deneyecek olanlar yorumlarınızı bekliyorum :) Bir de unutmadan daha ayrıntılı bilgi için buyrun buradan :)


Son olarakta yeni bir kategori daha oluşturdum kendime :) Bundan sonra denediğim beğendiğim ya da beğenmediğim ürünleri de tanıtacağım burda. Eğlenceli oluyor fotoğraflaması ve anlatması. Biraz kafa dağıtmak adına iyi gelecektir kendime hem belki birilerine de faydam dokunur :)


Bi sabun için bile o kadar çok şey yazdım ki hayretler içerisindeyim :) 


Es Selamu Aleykum...

|

6 Comments


Ben uzun zamandır bu sabunun turkuaz renkli olanını kullanıyorum, mis gibi temizlik kokuyor :)


bi dahaki sefere ben de yeşilini alacağım inş :) bitsede alsam diye bekliyorum


Bir sabun ancak bu kadar güzel anlatılırdı :) Motif kozmetik önünden geçerken sık sık uğradığımız yerlerden. İlk geçişimizde bende bir Lifebuoy sabun edinicem kendime...
Bende size Eyüp Sabri Tuncer'in zeytin yağlı sıvı el sabununu şiddetle tavsiye ediyorum bir de onu deneyin o el kremi hissini yakaladığım tek sabundur kendisi :) Hoşçakalın...


Bir sabun ancak bu kadar güzel anlatılırdı :) Motif kozmetik önünden geçerken sık sık uğradığımız yerlerden. İlk geçişimizde bende bir Lifebuoy sabun edinicem kendime...
Bende size Eyüp Sabri Tuncer'in zeytin yağlı sıvı el sabununu şiddetle tavsiye ediyorum bir de onu deneyin o el kremi hissini yakaladığım tek sabundur kendisi :) Hoşçakalın...


Sabunu öyle çok beğendim ki anlatırken bile etkisindeydim ondan böyle güzel oldu :)))
Yeni şeyler denemeyi çok seviyorum bu sabunum bitsin ki çabucak bitecek galiba :D ben de hemen Eyüp Sabri Tuncer'in sabunundan alırım henüz hiç görmedim marketlerde ya da dikkatimi çekmemişte olabilir :)


Wе're a bunch of volunteers and opening a new scheme in our community. Your site offered us with valuable information to work on. You have performed a formidable process and our whole neighborhood can be grateful to you.

My page: blok oyunları

Copyright © 2009 lâ-illâ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.