0

Rotamız Pakistan

Yazar: on 01:42


Önceden dünyada olan olaylara bakardım, keşke bir şeyler yapabilsem derdim ve geçer giderdi öylece. Bilmezdim bir şeyler yapabilmenin bu kadar kolay olduğunu. Bir gün bir vesile ile girdiğim bütün yardım sitelerinde online yardım imkanını gördüm. İnternetten bağış yapmak kadar kolay bir şey yok ve gerçekten güvenilirde. Kredi kartınız açısından kesinlikle tedirgin olmayın. Ben Ankara'da evimde otururken bana kilometrelerce uzak olan insanlara el uzatabilmek kadar insana mutluluk verecek bir şey daha yok galiba. Bir yardım yapacak olsam şimdilerde aklıma önce Hz. Ebubekir gelir, sonra sahabe efendilerimiz. İslam uğruna bütün yaptıkları ve hiç düşünmeden bütün mallarını infak ettikleri gelir. Biz onlar gibi olamayız belki. Ama onlar gibi olabilmek için emekleyebiliriz bu yolda. Bunu başarabilmekte ancak yarın ne olacağım diye düşünmeden bugünü düşünerek yapılabilir. Hani meşhurdur bu sözler bugünde yaşa. Evet insan bugünde yaşar ve yarınını Allah'a emanet ederse şayet bugün elinden gelenin hepsini verir ve yarın Allah ona misli mislini verir.

Bugün Pakistan'da Türkiye sınırları ile düşünürsek İstanbul Ankara arası kadar olan bir mesafe sular altında kalmış durumda. Ve biz müslüman olduğumuzu iddia ediyorsak, Elhamdülillah müslümanım diyorsak yardıma ihtiyacı olanlara göz yumamayız. Haydi şimdi verin elinizi rotamız Pakistan olsun.

|

0 Comments

Copyright © 2009 lâ-illâ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.