28

31 Mayıs Mavi Marmara Baskınının Yıl Dönümü İçin Hatim Kampanyası

Yazar: on 00:22 in

Sevgili Dostlar, Mavi Marmara'nın ülkemizden yola çıkıp onca engele rağmen Rabbi'mizin yardımı ile Filistin açıklarına ulaşması ve baskın yemesinin üzerinden neredeyse bir yıl geçmek üzere. Hani hep unutkanlıktan dem vuruyorum ya inanın bunu da unutmuştum. Ki bugün Sevgili Gülüm'se nin blogunda yayınladığı bu yazısını görede dek. Yazısı beni çok etkiledi ve o an gerçekten bir neler yapabileceğimizi düşündüm ve en mantıklı gelen fikir bir hatim yapmak oldu. Her şey için vakit buluyoruz değil mi sevgili okurlar? O zaman bir cüz okumaya da mutlaka vakit buluruz diye düşünüyorum. Bir süre önce bir film tanıtımında cân kardeşlerimiz olan Filistin halkına ancak dua ile yardım edebileceğimizden bahsetmiştim. Dua etmeyi bile unuttuğumuzu söylemiştim. Unutmuyorsak unutmuyoruz deyin nolur dostlar ama unutuyoruz. O zaman bu vesile ile hatırlamışken istedik ki biz Gülüm'se ile beraber bir hatim kampanyası başlatalım ve 31 mayıs günü bu hatimi dualayalım. Öncelikle şehid olan 9 kardeşimizin ruhuna sonrada Filistin'de şehid olmuş belki soyu tükenmiş bir dua bekleyen kardeşlerimiz vardır onların ruhlarına bağışlayalım istiyoruz. Hem okuduğumuz Kur'an-ı Kerim'in sevabını alacağız hem de şehidlerimizi sevindireceğiz. Belki de bize şefaat etmelerine vesile olacağız.

Dipnot: Sevgili Dostlar, Mavi Marmara ile ilgili ayrıntılı bir bilgi vermek istemedim çünkü bu postun başlığını görüp ilgilenecek olan bir çok dostun olayın içeriğini bildiğini düşünüyorum. O yüzden direk konuya girdim. İnşaAllah Rabbim alnımızın akı ile bu hatimi tamâm eylemeyi nasîb etsin.Tek tek cüzleri ve kimin okuyacağını aşağı yazacağım ben, cüz okumak isteyenler bu posta okumak istedikleri cüzü yorum bırakırlarsa isimlerini ben ekleyeceğim hemen. Okuyunca da haber verirseniz çok iyi olur. Şimdiden Rabbim kabul etsin hatimimizi.

Bâkî dua ve muhabbetle. Alemlerin Rabbi olan Allah'a emanet olun...

1. Cüz : lâ okundu
2. Cüz : lâ okundu
3. Cüz : lâ okundu
4. Cüz : lâ'nın annesi okundu
5. Cüz : illâ okundu
6. Cüz : illâ okundu
7. Cüz : illâ okundu
8. Cüz : baharatlı tatlar okundu
9. Cüz : Râna
10. Cüz : derkenâr
11. Cüz : derkenâr
12. Cüz : Hülya
13. Cüz : Kiz Hatce
14. Cüz : asahhara okundu
15. Cüz : asahhara okundu
16. Cüz : asahhara okundu
17. Cüz : 5.7.1 okundu
18. Cüz : sevgi sevdâlısı  okundu
19. Cüz : gülüm'se okundu
20. Cüz : 5.7.1 okundu                                             
21. Cüz : lâ'nın ablası okundu
22. Cüz : illâ'nın ablası okundu
23. Cüz : marifetâne okundu
24. Cüz : yusuf okundu
25. Cüz : bilal okundu
26. Cüz : lâ'nın halası okundu
27. Cüz : asahhara okundu
28. Cüz : kalb-i şikeste  okundu
29. Cüz : kalb-i şikeste  okundu
30. Cüz : papatya68 okundu

|

28 Comments


s.a.Bende 23.cüzü alıyorum.Allah kabul etsin.


ve a.s yazdım efendim çok sağolun Rabbim kabul etsin.


canım bende 8. cüzü okurum... Allah kabul etsin.


tamam abla seni de yazdım. Amin...


Selam canım
Çok güzel bir kampanya başlatmışsın tabi desteklerim bizimde bir nefesimiz olsun duanın içinde din kardeşlerimiz için en azından bunu yapalım
Bana şimdilik 30. cüzü yaz ablacığım çünki bu 10 gün falan misafirlerim fazlaca olacak Rabbim eksikliklerini göstermesin Amin
ama eğer arkadaşlarımdan okuyacak olan olursa sana haber veririm bloğumda da duyuru yaparım merak etme başı ve sonu tutulunca bir işin ortası çabuk biter:)
Allah yar ve yardımcın olsun
sevgiler


Esselamu aleykum..
Rabbim rahmetini bol eylesin, siz unutmayan kullarına da daimi merhametiyle muamelede bulunsun.
Bende alayım inşâAllah 2 cüz, hangileri olduğu farketmez siz yazın ben okurum.

Muhabbet ve sevgi ile..


9. cüzü henüz alıyım.

Selam ile!


@papatya68
teşekkür ederim Aynur ablacım çok güzel gidiyor Allah'ın izniyle :) Allah râzı olsun.

@derkenâr
Sevgili derkenâr çok sağolasın 10. 11. cüzleride size yazdım Allah râzı olsun.

@Râna
teşekkürler Râna hanım Allah razı olsun inşaAllah selam ile.


rabbim kabul etsin canım kardeşim,12 cuzu ben alıyorum,sizi öpüyorum...


Selamün aleykümm bloguma gelmıssınız tesekkur ederım blog temanız güzelmıs bu arada.. :)

Blogunuz neden daha once dıkkatımı cekmedı anlamadım dahaa once farklı postlarınız mı vardı yoksa hep böle postlarınız mı vardı yada baskasıyla karıstırıyorum bılemıcem :)

Neyse takıbe alındınız sızde Selametle...


Allah razı olsun ne güzel düşünmüşsünüz.. Rabbim o kutlu insanların şefaatlerine bizleride nail eylesin..Ne mutlu O'nun yolunda canını seve seve verenlere..
Ben de acizane minnetlerimi sunmak adına hatime 2 cüz alarak katılmak isterim..
28. ve 29. cüzleride ben okuyayım inşallah..


@Sevgili KizHatce ablacım seni 13.cüze yazdım inşaallah bi mahsuru yoktur senin için :S

@Sevgili vesselam, ve aleykum selam. blogumuz ilk günden beri aynı formatta (: az post yayınladığımız için dikkat çekmemiş olabiliriz :)Hoşgeldiniz safâlar getirdiniz.

@Sevgili Kalb-i Şikeste Rabbim râzı olsun inşaAllah çok sağolun yazdım isminizi cüzlere.


Canım bende almak istiyorum. 3 cüz yazabilirsin.
14
15
16
ben okuyabilirim.


17 ve 20yi kendim ve bir yakınım için alabilirim uygunsa.


@asahhara yazdım ablacım seni de çok sağol Allah râzı olsun inşaAllah

@5.7.1 Allah râzı olsun efendim yazdım yukarı çok sağolun


Allah razi olsun kardesim postu yazan ellerin dert görmesin :)
Iyi düsündün valla bizide böyle bir sevaba sürükledigin için sagol.
Bende siradaki cüzü alayim.
Sevgilerle, Rabbime emanetsin :)


Selamün aleyküm..Çok güzel düşünmüşsünüz..Ben de 18.cüzü alabilirim..En kalbi sevglerle..


önemli değil minik kuşum :) 13. ü okurum,allaha emanet ol...


kaldıysa 1 tane de ban alayım. hangi cüzü verirseniz artık :)


27 boşta ise kardeşime alabilirim. Haber verirsiniz.


Merhaba, canim benimkinin yanina okundu yazabilirsin ;)
Selametle, sevgiler


Canım ben okuyalı çok oldu ama gelip haber vermeyi unuttum hakkını helal et emi?:)
Allah hayrını kabul etsin ahirete göç edenlere de Rabbim merhametle muamele etsin AMİN


17 ve 20 okundu.
Allah kabul etsin. Allah razı olsun.


Aldığım cüzler okunmuştur...
Tekrar Rabbim kabul eylesin..
Şefaatlerine nail eylesin..
Aminnn...


canım ben okudum 1 hafta oldu ama site adresini bulamadığımdan gelip haber veremedim.şimdi adresini listeme ekliyorum.yeni okumalarda buluşmak üzere Allah kabul eylesin..


lâ..Merhaba..Kalp kalbe karşı derler ya öyle bir durum oldu :) Bende size yazacaktım okuduğumu söylemek için..Rabbim kabul etsin inş..Selametle..


Canım bendeki cüzlerde okundu. Rabbim kabul etsin.


24 te bitti. geç oldu ama Rabbim kabul eder inşallah.

Copyright © 2009 lâ-illâ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.