9

Deşifre

Yazar: on 03:53 in
Sonlar bu kadar zor mudur her zaman? 
Halbuki dört yıl boyunca bu günleri beklemiştim. Bitsin şu okul artık diyerek gün saydım, 21 gün diyerek geldim evden gelirken son gelişimde. Önce balo kıyafeti, ayakkabısı ve çantasını aldım ki bu işler zor stresli ama çok eğlenceli geçmişti :) Balom 6 haziranda olacak bu arada beklerim :p :D Sonra kep ve cübbelerimizi aldık tüm sınıf fotoğraf çekindik fln son henüz bu kadar yakın değil gibiydi. Oysa bu gün şu okul bitmese mi demeden edemedim ve şu ann gecenin şu saati (03.37) psikolojim taban yapmış durumda. Şu günü tekrar yaşamam mümkün değil galiba :) Kamikaze'sinden Gondol'a ve Crazy Dance'a kadar her şeye bindim :) adrenalinim tavan yaptı :)))) hem çok stres olup hem de çok eğlendim, indiğimde bembeyazdım :D bağırmaktan sesim kısılmaya yaklaştı :D son senenin hatrınaydı hepsi, halbuki normalde olsam belki imkansız binmezdim. Fotoğrafçı okulda fotoğraflarımızı çekmeye gelmişti sınıfça ilk kez birlik olduk herkes çok iyiydi dört yılda bir olacak bir şey :) öyle de olsa bu beni çok sevindirdi. Çünkü hiç konuşmadığım insanlarla bugün konuştum küslükler kalmadı en güzeli buydu. Çimlere yatıp kocaman bir BİTTİ yazdık sonra AKÜ yazdık :) en eğlenceli fotolar bunlardı :) Şu an biraz daha fotoğraf çekinmediğim için pişmanım :))) Okul hayatımızın son dersinde danışman hocamıza sürpriz bir parti ve hediye ile yine sınıfça çok güzel vakit geçirdik :) Şenlik alanı zaten tam bir cümbüştü, birde akşam Kubat gelince tabi oturmaya gitmedik bizde eller havaya hayde modda oyun havalarına bıraktık kendimizi. Tabi bunun ön hazırlığında da apaçiden halaya mezdekeye kadar bir düğün havasında eğlenmiştik :D bunlarda 4 yılda bir olan şeyler :) yoksa ben kim oynamak kim :)))))) Sonra bunca güzel şeyin ardından her şey bitti sınavlar tez senaryo kpds dörtlüsü ile baş başa kaldım artı son günlerde bu kadar kaynaşmışken okulun bitiyo olması ise gel de psikolojini bozulmasın durumu :) 6 haziran'a kadar çokça yoğun ve bol duaya ihtiyacımın olduğu günler bana dua edin olur mu? :) Mesela tez hocam transkripten vazgeçsin o kadar yazmışım bitmiş niye başa çeviriyo beni son gün dimi ama :) Kısaca bunca şeyin ardından gecenin şu saati yorgunluktan öldüğüm halde oturmuş derdimi dökme ihtiyacı duyuyorum :) Çok zormuş gerçekten mezun olmak hissi, ağlamam ya ne ağlaması demiştim halada kararlıyım :D ama psikolojim bozuk. Cuma günü ailem geliyo kep atacağız bu bile duyguları yoğunlaştırmaya yetiyor :) Kendimi çok deşifre ettim galiba :)) Ama tek başına bu yükü kaldırmak çok zor gerçekten. Öyle bir şey ki oturup tez yazmam gerek ama arkadaşlarımla vakitte geçirmeliyim şenlikler bitiyo son günler zaten sınavlar başlıyor derken bir karar vermeli ve eğlenmeye gitmelisiniz. Gider miydiniz bence evet :) 

Sonuç olarak şu bunalım kıza dua edin son günleri güzel geçsin :)

|

9 Comments


Mutlu sonlar zordur herzaman...


Selam aleyküm Bunalım kız:)))
Ne güzel Rabbim kısmet etmiş okulun bitmiş hayırlısı ile daha ne bunalımlanıyorsun? evladım
Bende geçtiğimiz yaz oğlumun mezuniyet törenine yetişmeyi çok arzu ettim ama malesef buradan yetişmek mümkün olmadı çok üzülmüştüm canım oğlum beni teselli etmek için neler yapmıştı resimlerini hemen maille yolladı annem bak da için rahatlasın yalnız değildim vekillerin yanımdaydı:) demişti bunlar güzel günler Allah herşeyin hayırlısını nasip etsin canım umarım hayatında herşey güzel yüreğinin dilediği gibi olur
sevgiler


Gözünüz aydın olsunnn...Ohhh bitti artık sonn yani :)))


mutsuz sonlar da zor galiba âmâk-ı hayâl :) "son" başlı başına bir dert.

Ablacım bunalımım mutlu bir bunalım bitiyor olması kötü geliyor aslında hep bitmesini isterken şimdi böyle olmasıda dahada sinir ediyor beni :) tabi birde son vakte sınavları tezi ödevleri sığdırmak kötü eğlenmek istiyor insanın canı arkadaşlarıyla doyasıya :)

İnşaAllah bitti sayılır efendim :) tabi bir yılda formasyon iki yılda yüksek lisans sayarsak hiç sonu gelmeyecek bu okumanın ama hiç biri bu dört yıl gibi olmayacak :)


Canım bitmiş üzücü de olsa, hayatında yeni bir pencere açılacak. Bu günlerinin tadını çıkar.


Esselamu aleykum ve rahmetullah..

Kardeşim öncelikle mezuniyetinizi tebrik eder ve Rabbin daima yar ve yardımcınız olmasını, ileriki hayatınızda da hayırlı muvaffakiyetler nasip etmesini yüce Yaratıcı'dan dilerim.

İnsan yaşadığı herşeyden tat almayı öğrenmeli ve hatırladığında üzüleceği hataları yapmaktan da kaçınmalı elbette.. Bütün bitişler güzel olsa :)

Hayırlı cumalar, dua ve muhabbetle..


Sizi okurken seneler önce yaşadığım mutlulukla karışık kendi mezuniyet törenim geldi aklıma. Hayatın her anı dolu dolu yaşanması gereken güzelliklerle dolu. Bitirdiğiniz okul yeni güzelliklere vesile olur inşallah .


üzücü olan beklediğimden güzel ve çabuk bitmesi zaten ablacım sorun da bu bunalım olmamda bundan sanki bitince oradaki arkadaşlarımı bi daha göremeyecekmişim gibi geliyor :) sonra bide hayatımda bi kez kep atma duygusunu yaşayacaktım ve yaşadım bi daha olmayacak :) bi üni daha okuyacağım bu gidişle :D

Çok çok teşekkür ederim derkenâr amin ve ecmain olsun inşaAllah Rabbim cümlemizi muvafak etsin :)
Esselamu Aleykum.


Teşekkür ederim seda hanım inşaAllah benim de tek isteğim o inş tekrar bi cübbe daha giyeceğim ama bu sefer hoca olarak giymek istiyorum :) çok kıskandım bugün hocalarımı (:


yazdıklarını okuyunca..kocatepe üniv.den mezun olmuş ve hatta 6 hazirandaki baloya katılmış bu hanımefendinin kim olduğunu merak ettim doğrusu... zira baloyu organize edenlerden biri bendim :)

Copyright © 2009 lâ-illâ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.