4

Yapayalnız Gecelerde

Yazar: on 00:46 in ,


Yapayalnız gecelerde sizi de kimse anlamıyorsa,tüm yaralarınızı ancak O'nun saracağına inanıyorsanız, cânınıza tek cânan O'ysa, tende cânım canda cânânım diyorsanız, huzuruna gitmek için tutuşuyorsanız, yanında can arkadaşları sahabe efendilerimizle beraber yeşil kubbe altında olduklarını bilip O'nları görebilmek için her şeyden geçiyorsanız, buyrun aşkla bir kez bu ilahiyi yeniden dinleyin bağımlılık yapıyor yapayalnız karanlık gecelerde.



Yapayalnız gecelerde anlamazki beni kimse
Olacak sensin tek çare dertlerime gül Ahmedim

Gül Ahmedim Gül Ahmedim canda cânân Muhamed'im
Kurban olsun canım tenim gözlerine gül Ahmedim

İşte şuramdaki yara ah ne yapsam ne yapsam
Senden başka yok ki saran kollarına Gül Ahmedim.

Geldim huzuruna senin işte sağında EbuBekrin
Eridi bitti ömerin yollarına Gül Ahmedim

|

4 Comments


her dinlediğimde gözlerimin dolmasına sebep olan bir ezgi.. gerçekten çok çok güzel.. Allah razı olsun paylaşımın için..


Eşref ziya da harika yorumlamış bu eseri :)

semüre bin cündüp says:

Allah sesine daha güzellik, kalbine sesin gibi hep iylik versin. Allah Razı olsun..


ALLAHIM ÇOK GÜZEL DİNLERKEN GÖZYAŞLARIMI TUTAMIYORUM ALLAH SÖYLEYENDENDE RAZI OLSUN

Copyright © 2009 lâ-illâ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.