3

Vanilya Club Ocak Ayı Kutusu

Yazar: on 14:11 in

Aslında bu ay sürpriz oldu bu kutu benim için. Çünkü bana gelen bir mailde bakiyem yetmediği için üyeliğim iptal edildi diyordu. Ancak ayın 30 una kadar para yatırırsam kutum gelirmiş :D ben de para  yatırmışım farkında değildim. Bir gün dersaneden geldim kargon var dediler. Hemen aldım meraktan ölüyorum ama salııyorum fln anlamadım önce ne olduğunu :) hiç aklıma gelmiyor ki vanilya kutu olsun. Nasip olacakmış demek ki içindekiler geldi buldu beni. Öncelikle kutudakiler kötü ürünler değil ama her ay aynı ürünleri gönderiyorlar sadece marka değişiyor. Kasımdan beri takip ediyorum ürünleri her ay el kremi, duş jeli, lip balm, maske,oje vs yolluyorlar. Sadece markaları değişiyor yeni ve değişik ürünler görmek isterdim açıkçası ben :) Her neyse zaten bundan sonra kesinlikle üyeliğimi iptal etmiş bulunmaktayım. İmkanım olduğunda lilakutuyu deneyeceğim.Gelelim ürünlere ve markalarına.



İlk olarak Tresanın Isırgan Otu şampuanı var. Kendisini henüz kullanmadım çünkü hala sarımsak şampuanı kullanıyorum. Isırgan otu şampuanı saç dökülmesine iyi geliyor yazıyor burda ama ben yağlanmaya da iyi geliyor diye duymuştum merak etmiyor değildim. 

Diğer ürün ise L'Occitane'nin badem duş yağı bu ürünü de denemedim. Acı badem kokusu var acı acı kokuyor yani :) Vaad ettiği şey ise yumuşacık ve ipeksi bir ten kullanınca göreceğiz bakalım :)



3. ürün ise en çok beğendiğim hayran kaldığım ürün orijinal boy Alessandro Lip Gloss. Dudak parlatıcısı ama resimde de görüldüğü gibi aynalı ve ışıklı çoook orijinal bir şey bu :) pek sevdim kendisini. Ayrıca rengi de güzel ve nane ferahlığı veriyor. Anti aging bakım ve SPF koruma da sağlıyormuş :)

4. ürün ise yine Alessandro'nun ojesi rengi belki pek belli olmamış olabilir ama harika bir mavi :) tam bnm rengim bir kez denedim ve çoook beğendim. Kısmet olursa zaman zaman kullanırım mutlaka.


5. ürün ise Essie'nin Smothie El ve Yüz Kremi. Kokusu harika gerçekten ama o kadarrr çok el kremim var ki hani olmasa da olurdu  gibi geliyor. Çantada taşımak için ideal boyda.

Son ürün ise hediye gelen ürün Dermokil kil maskesi. Eczaneye fln gittiğimde sürekli görüyordum ve merak ediyordum. Kil çok kalıp gibi olduğu için yüz de garip geliyor ama hoşuma da gidiyor. Denemedim henüz ama en kısa zamanda deneyeceğim.

Bu ay benden başka Vanilya Club kutu akan yok diye düşünüyorum :D ben hiçbir yer dedenk gelmedim çünkü kutudan bahseden birisine. Merak edenler olduysa acaba bu ay ne gönderdiler diye meraklarını da gidermiş oldum böylece :) Bundan sonra da alınacak bir kutu olmadığını görmüş olduk hep beraber.

|

3 Comments


dermokilin ürünleri hiç kullanmadım ama hep merak etmişimdir :)


vanilya club ilgili bir yazıyı meyye de görmüştüm sanırım geçen ay,oda tavsiye etmiyordu,sana iyi kullanmalar sonuçlarını bekliyorum,sevgiler


@sema
ben de hala merakımı gideremedim :) iki kullanımlık kadar var ama içinde en kısa zamanda kayseriye döndüğümde yapacağım

@otuzundansonra
teşekkür ederim efendim :) artık almış bulunduk kullancaz ama bi dahaki sefere farklı kutular deneyeceğim :)

Copyright © 2009 lâ-illâ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.