3

Aşk'a Uçmak

Yazar: on 00:51 in ,

    şirâzî : aşka uçarsan kanadın yanar.
    mevlânâ celelüddîn : aşka uçmazsan kanat neye yarar? 
    yûnus emre : aşkı bulduktan sonra, kanadı kim arar?
     
    Mevlânâ der ki: 
    Ben senin gönlünde bir keder tozu görsem onu gözyaşlarımla temizlerim..
    ve cevaben Şems-i Tebrizi: 
    Ben seni nasıl incitebilirim? Ayağına bir öpücük kondurayım desem, kirpiklerimin dikeni ayağına batar da rahatsız eder diye korkarım.
     
    Sevgili! Hakiki aşıkların sana doğru uçarken 
    Bizim bu yaptığımız yolda emeklemekti. 
    Dünya güzelliğiyle kollarını açarken 
    Bize düşen el açıp kapında beklemekti...


        |

        3 Comments


        selam aleyküm
        bloğunuzda yazdıklarınızı okudum hepsi de etkileyici ve bilgilendirici özelliklere sahip sizi kutlarım elinize fikrinize sağlık arkadaşım beni izlemeye aldığınızı görüp tanışmaya gelmiştim pek memnun oldum ve bende sizi izlemeye aldım bloglar arasına hoşgeldiniz
        sevgiler
        Aynur


        ve aleykum selam
        biz de tanıştığımıza çok mutlu olduk sevgili Aynur abla :)
        inşaallah zaman zaman sizi burda görmeye devam ederiz
        hayırla.
        S.Merve


        Aslinda hazretlerin sozleri birbirlerine cevab degil tamamlama bence. Bir siirin satirlari... la ilahe- illallah, la mevcudu illa hu anlayanlardan eylesin rabbim bizleri. Amin

        Copyright © 2009 lâ-illâ All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.